lørdag 4. februar 2012

Martin - Step Up - No Excuse: Oppdatering

Martin har virkelig fått kjent på hvor tungt det kan være å komme inn i nye livsstilsvaner. Han har slitt og sliter iblant med motivasjonen til å komme skikkelig igang. Og to ganger har jeg trodd han hadde lyst til å droppe ut. Men han klamrer seg fast og starter igjen. Og igjen. Og starter man mange nok ganger, men lite nok mellomrom - så har man fått en ny rutine.

Ikke heng deg opp i at ting ikke ble som du hadde tenkt. Det kan ikke bli et nederlag før du erkjenner det som et nederlag!

Alanna
_______________________
Martin og Linda Maria sender meg video fra hver økt de gjør. På den måten kan jeg gi dem tilbakemelding på gjennomførelsen og kontrollere at teknikken sitter. Ingen av dem har noe professjonelt utstyr. Man bruker det man har! -Som et mobilkamera og dårlig belysning.

Her kan dere se hvor lite plass som egentlig trengs for å gjennomføre en økt skikkelig! Det ser rimelig trangt ut på filmen, men Martin gjør alle bevegelser fullt ut. Ingenting spares på.




Martin om The Burning Crusade. 
Dette var en fint oppsett der jeg merket at øktene presset mye på kondisen og svetten bare rant! Likte veldig godt sissors & low jacks, fine øvelser!

Crosslegg push up var en megt fin utfordning jeg følte jeg fikk til! Svetten rant som pokker under denne økten. Og jeg merker jeg har fått en liten vannblemme under foten etter alt denne steppingen =)




World Of Workouts
Started as a rookie, merket at noen av øvelsene var litt vanskelig i førsten og man måtte finne balanse i de. Følte egentlig det gikk ganske greit med nivå 1 og 2 inntil jeg kom på nivå 3 og begynte på Commando Push up. Dette var knall hardt, og så kom Star Burpees som siste øvelse på nivå 3 som virkelig tok på!

På nivå 4 merket jeg at det begynte og bli tomt for krefter. Kjente Jump Lunge & Swing VELDIG godt i lårmusklene. Dive bombers øvelsen synes jeg var en fantastisk øvelse selv om jeg tok den på knærne, men dette blir bedre. Dynamic Bridge gjennomfører jeg ikke ordentlig men det kommer seg =D Side Burpees var jeg så og si tom for energi og begynte og ta knærne nedi på de siste pushupene.

Så kom jeg til nivå 5 og det gikk ca greit med One Leg Squat men når jeg skulle prøve meg på Break Dance Pike Push Up klarte jeg rett og slett ikke mere. Var helt tom. Generelt knallhardt økt og ble veldig svett og varm =D

Ser ut som jeg trenger treningen når mobilen datt ned og jeg snudde kameraet oppned =D HAHA (det er derfor jeg ikke har noen film å legge ut fra denne - det var ikke stort å se annet enn taket...og toppen av et bord - Alanna)

Super trening! Hilsen Martin =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar