onsdag 8. februar 2012

The Mists Of Sweat - Ny økt!

Da kommer -endelig- den økta jeg skulle gitt dere i helgen. Den har vært klar en stund, jeg har rett og slett glemt å poste den. :-)

På denne økta har jeg delt kroppen i 3 soner. Bryst/skuldre, Underkropp og Rygg/Core. Det er 5 forskjellige øvelser på hver sone og du kan velge å dele opp økten i flere deler - eller du kan ta alle sonene på én gang.

Hele økta tar til sammen 15 minutter.
Sett intervall timeren på 5 runder (for én sone) og intervallene på 10 og 50 sekunder. 
Bruk første pauseintervall på å gjøre deg klar til første øvelse.
Gi alt du har i 50 sekunder.
Bruk neste pauseintervall på å skrive ned scoren din og gjøre deg klar for neste øvelse.
Osv.

Dette er øvelsene (med mine scores): 
Half Pistol & Side Kick L - 10
Half Pistol & Side Kick R - 10
Lunge & JumpSquat combo - 12
Side&BackLunge L - 9
Side&BackLunge R - 10

Walking Push Up - 13
Commando Pike Press - 6
Dips - 20
Diamond Push Up - 8
Reptile Push Up - 10

Overhead Swings - 19
Clean - 18
Rows - 20
Reverse Flyes - 12
Dynamic Bridge - 12



Jeg elsker at dere kommer tilbake til meg og forteller meg hva slags score dere fikk eller hvordan dere følte økta var. Det er fantastisk motivasjon for meg - og enda mer for Martin og Linda Maria. :-)

Lykke til!

Alanna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar