tirsdag 7. februar 2012

Søker flere deltakere til Step Up - No Excuse!

Etter en måned utprøving åpner vi "Step Up - No Excuse"- Prosjektet for nye deltakere. Så hvis du har lyst til å prøve noe nytt eller hvis du liksom aldri skikkelig har kommet igang med treningen, så kan dette kanskje være noe for deg?

Har du lyst til å komme i form?

Du trenger 
- like stor plass som kroppslengden din
- kroppen din, slik den er
- enkle hjelpemidler som du fint kan finne hjemme
- ca 15 minutter annenhver dag
- vilje til å pushe
- lyst, behov eller vilje til å lage deg en ny livsstil
- lyst til å bli med i minst en måned (gjerne lenger)

Jeg skal bidra med
- et treningsprogram annenhver dag
- fullstendig treningsplan for en måned
- utvikling av konkrete mål (store og små) å jobbe mot utifra dine ønsker
- daglig oppfølging på sms eller mail eller skype
- motivasjonsveiledning
- veiledning på teknikk
- personlig tilbakemelding på hver eneste økt. 

Jeg ønsker av deg
- at du filmer deg selv mens du trener - slik at jeg kan gi tilbakemelding på teknikk. Du trenger ikke fancy utstyr. Mobilkamera eller liknende og dårlig belysning funker helt ok. 
- at du gir meg lov til å legge ut små klipp fra noen av treningsøktene dine på bloggen. 
- at du tar bilder av deg selv jevnlig (ca 2 ganger i mnd) slik at jeg får se progressjonen. Helst i bikini/undertøy - men vi kan også bli enige om noe annet. 
- at du skriver noen ord til meg om hver økt (evnt. snakker om den på en videoblogg) - hvordan du opplevde den og hvordan du følte deg før og etter økten. + Din score på hver økt. 

Hvis du ser søt ut mens du trener - da gjør du det feil!

Det er gratis å være med, så det blir som å få gratis Personlig Trener mot at jeg får skrive litt om deg på bloggen. (Du må alltid godkjenne alle innlegg hvor du er nevnt, før de legges ut)

Det forventes ikke at du ser perfekt ut, eller at du er godt trent eller at du kan gjennomføre øvelsene som gitt i videoene. Det forventes ikke perfekt teknikk. Du har lov til å kløne så mye du vil og du kan gjerne komme med tilbakemeldinger og har stor påvirkningsmulighet når det gjelder utvalg av øvelser og simplisitet i programmene. 

Du starter på det som er ditt nivå akkurat nå - så skal jeg love deg at du blir sterkere, flinkere, raskere og smidigere i løpet av kort tid. Og etterhvert vil du også se endringer på kroppen din.




Er du med? 


Smil  og motivasjon fra 
Alanna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar