tirsdag 6. mars 2012

Linda Maria om Sexy Ass Mama-økten

Økt nummer 2 på Marsplanen!


Føler meg mer selvsikker i denne treningsplan nr 2. Er veldig fornøyd med meg selv under denne økten! Absolutt fremgang synes jeg selv!


Synes jeg er sterk generelt i kroppen, tror du det kan ligge litt i genene? Eller det landet jeg er ifra? Jeg hentet meg så fort igjen i denne trenings prosjektet fra dagen etter trening etter mange års opphold.


Veldig fornøyd med sist økt "creating my future"


Men Sexy Ass Mama for denne treningsplanen merket jeg bevist at jeg tok mye mer gjennomførte og dype bevegelser og plutselig merket at, dæven jeg har blitt mye sterkere på veldig kort tid. Aldri opplevd det da jeg trente på helsestudio for del år tilbake!

Så veldig fornøyd med at jeg har tatt et så riktig valg for type trening!


Min tid: 21:03


♥ fra LM




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar