søndag 4. mars 2012

Se Linda Marias vanvittige utvikling på en måned!




Da Linda Maria første gang gjorde en treningsøkt på dette prosjektet så var det Fitness Testen. Hun gjorde den så godt hun kunne første gangen, og har etter det trent i en hel måned. Nå var det tid for ny fitness test igjen, og Linda Maria fikk sjanse til å sammenlikne sin gamle score med den nye.

Det er bare det at scoren nesten ikke er sammenliknbar! Da Linda Maria startet å trene med No Excuse-prosjektet, hadde hun ikke trent på over to år. Hun var helt utrent og helt fersk. Nå som hun har trent en måned har ikke bare styrken økt veldig, teknikken er en helt annen enn den var for en måned siden. Nå gjennomfører hun øvelsene med større kontroll og presisjon. På en måned har hun gått fra å ta kvart knebøy og nesten halve push up på knærne til å ta perfekte push up på knærne, og dype under-knelinjen-knebøy. Det er en fantastisk styrkeprestasjon og kan kun tilskrives Linda Marias enestående evne til å pushe seg selv hardt og utfordre seg selv til å tøre prøve de tyngre øvelsene på nivåer hun ikke egentlig greier enda.

Dette er prestasjonsendringer som gjør meg stolt av å være Personlig Trener for ei jente som henne.

Alanna
________________________

Linda Maria om Changing My Own Future - Fitness Test
Jeg har bestemt meg for, og tenkt konstant, at denne planen skal jeg følge enda bedre og tettere og mer systematisk og forsøke så godt det lar seg gjøre og trene annenhver dag! Det skal virkelig være gode unnskyldninger som liv eller død hvis denne planen ikke blir gjort.

Jeg så på tlf utover dagen i går at "shit det er 1. mars - jeg skulle gjort første økt." Men jeg var midt opp i noe og måtte prioritere noe annet svært viktig. Reddet meg fort inn ved og trene idag (2. mars) og er i rute. Jeg er lei og lite interessert i opphold. Mer motivert etter å ha kommet så langt! Min 15-ende økt og jeg er stolt! Alt ferdig med en hel plan.

Kjære PT og lesere: vi ses i morgen på neste økt alle sammen da er jeg i rute igjen og trener den dagen jeg skal trene som står på planen! Kreditt for og dratt meg fort igjen selv om det kom noe i veien i går. Det gjelder og hente seg inn så fort som rakker'n for og ikke komme i splid med treningsplanen og selvfølelsen. Ikke miste troen på målet. Selv om det ikke altid går etter planen, ikke døm deg selv! 1 dags forsinkelse er bedre enn 5 dagers forsinkelse, tro meg! Big forskjell.

♥ fra LM


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar