fredag 9. desember 2011

Luke nummer 9

Jeg gjorde akkurat alle lukene i kalenderen fram til i dag. Jeg brukte rundt to minutter (i morgen skal jeg ta tiden på meg selv skikkelig) og angret på at jeg ikke hadde treningstøy på. Dette er ikke nok til å virkelig kalle det trening enda, men pulsen kom skikkelig opp, og jeg er skikkelig varm - så dette kan jeg garantere at du får resultater av! :-) Bedre kondis, økt styrke og definitivt mer energi!

Det er faktisk ikke så mye som skal til.

Og når du først er blitt varm - hvorfor ikke gjøre det hele en gang til? Og etter en liten pust i bakken, kanskje en tredje gang også? Så kan du faktisk kalle det en real treningøkt og ha god samvittighet foran helga. :-)

Alanna

Ps. Hvis du allerede er godt trent, kan du nok ikke forvente de mest markante resultatene av disse to minuttene, da blir det mest for moro. Men det du KAN forvente, er en real energiboost og et lite rush go'hormoner. Blodet vil strømme raskere rundt i kroppen din og du vil kjenne deg mer våken. Perfekt som et lite avbrekk til eksamenslesingen hvis du kjenner at du begynner å døse av. ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar