mandag 2. januar 2012

Forsettene fortsetter

En liten liste over MINE nyttårsforsetter. :-)


Jeg skal jobbe enda mer målrettet mot de magemusklene jeg begynte å få. 
Nå har det stanset opp litt, noe som nok kommer an på hva jeg spiser. Jeg skal prøve å røske litt opp i det. Det blir vanskelig, for sukker er min store svakhet. Desverre. Det betyr også at jeg er nødt til å ta dette et skritt av gangen. Jeg må finne noe som passer for meg. Jeg var inne på noe for et par måneder siden, så jeg tenker jeg tar det derfra og ser hva jeg får ut av det. :-)

Jeg vil bli sterkere. 
Jeg vil klare 10 chin-ups innen året er omme. Nå greier jeg to. Og en halv.
Jeg vil greie 10 dips. Foreløpig klarer jeg 3.
Jeg vil kunne ta 150 kilo i knebøy. Foreløpig klarer jeg...112 eller noe sånt.
Jeg har også lyst til å lære meg rykk og støt og øve masse frivending!

Jeg vil ha to nye treningsprogrammer oppe på denne bloggen i uka. 
Denne er mest for dere. Jeg vil fokusere på kroppsvekt - men også ha med forskjellige hjelpemidler. Jeg vil gjerne lage program som er rettet spesielt til dere - så dere må gjerne komme med ønsker. Hva er det du vil oppnå med din kropp og din trening? Er det spesielle ting du må ta hensyn til?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar