søndag 29. januar 2012

Linda Maria is going strong!


Hvordan har treningsuken din vært? Selv kjenner jeg at det var godt med en fridag i går. Jeg vurderte å kaste meg med i en treningsøkt sammen med resten av familien, på stuegulvet, tidligere på dagen. Men så hvisket ryggen min at jeg hadde fått nok de foregående to dagene - så jeg valgte å lytte. Noen ganger skal man være stolt av at man IKKE trener også. :-)

Linda Maria har akkurat startet sin jakt på fitness - hun er nå to uker inn i programmet - og jeg kan si med stolthet at hun har gjennomført alle oppsatte økter. Og utviklingen hennes har vært enorm bare på de to ukene. Bevegelsesutslagene hennes er bedre fordi hun er ikke lenger redd for å pushe seg max og utfordre kroppen sin. Og fordi hun er mer trygg på denne måten å trene på, og på øvelsene.

Endringene er igang og en ny livsstil er på vei inn.

Alanna
___________________

Hilsen fra Linda Maria etter onsdagens økt:



Onsdagstrening - Husmor Goes Workout Hardcore

Herregud for en økt. Jeg hatet deg skikkelig. Hehe. Bare under treningen da. Men alikevel tenkte jeg at nei faen dette her skal jeg klare, jeg er jo så forbanna sta ellers! :-) Jeg fikk knapt med tid og øve meg før jeg måtte trene. Kunne kansje ytet bedre om jeg hadde studert videoen mer, men jeg er fornøyd alt i alt. Den som var mest tyngst var øvelse nr 2.

Følte meg litt dårlig i form idag, grunnet at jeg har fått i meg litt for lite veske idag og bitte litt lite mat, men jeg gjør fremgang synes jeg selv... Litt dårlig filmet men, film ble det og trening! Mener bestemt jeg kunne gjort denne bedre og om igjen etter, ja...to timers hvile... Jeg digger denne type trening! Å jeg lover deg jeg skal knuse deg, Lavrans, martin og meg selv neste gang jeg tar denne økten. Neste gang skal jeg slakte den jenta jeg var idag i denne økta sååå utrolig, vil man, blir man bedre!!!!

Jeg kan nesten ikke vente til ny økt på Fredan! Haha!

-LM-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar