torsdag 29. mars 2012

Jungle Spider

Når gutta mine lager treningsprogrammer så fryder jeg meg - fordi det ser så morsomt ut når de trener! De gjør så mye ut av det og de kan leve seg inn i det på en helt spesiell måte. Denne treningsøkten er laget av min eldste - en gutt med en helt spesielt kreativ gave. Han kommer stadig opp med nye øvelser og lager morsomme titler på treningsøktene sine. Og da kan jeg bare ikke vente med å teste dem!

Markus viser muskler

Denne økten har jeg allerede testet to ganger og nå gleder jeg meg til å dele den med dere. Den er enkel og komplisert på samme tid, lagt opp som en lek eller et spill med 4 nivåer istedet for 4 like runder. For hver runde er det en liten endring i programmet som gjør treningen litt mer spennende - og litt hardere...

Jeg filmet egentlig en hel økt med mitt svette vesen som pustet seg igjennom hele økten. Men den filmen har jeg greid å slette - så derfor får dere ikke mer enn en liten instruksjonsvideo istedet. Jeg oppfordrer deg virkelig til å teste økten. Den er spennende og det er supereffektiv trening av hele kroppen!

Hvis du vil utfordre mer enn jeg viser på videoen må du gjerne legge til litt ekstra vekt på knebøy og det kan være en super utfordring å ha to små vekter i hendene når du gjør JungleOcean - så om du har et par manualer på 1 kilo eller to eller evnt et par halvlitersflasker med vann - da skal jeg love deg du får kjørt deg.

Og si ifra til meg hvis du har testet den, da! Jeg vil vite hvordan det gikk og hva du synes!

Lykke til!

Alanna
____________________

Jungle Spider

This workout is set up like a game. It has four levels, and there is one small change for evey level that makes the workout more exciting.

Have a stopwatch ready to track the time you use to get through this.

This is how the workout is set:

Level 1: 
20 Squats
30 Dynamic Bridge
10 Push Up
10 Jungel Ocean

Level 2: 
20 Squat
30 Dynamic Bridge
30 Push Up 
10 Jungel Ocean

Level 3: 
20 Squat + Step Up 
30 Dynamic Bridge
30 Push Up
10 Jungel Ocean

Level 4: 
20 Squat + Step Up
30 Dynamic Bridge
30 Push Up
20 Jungel Ocean



Sorry about the bad quality of the video this time. 
Hope you understand the workout anyways. It is really worth trying! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar