tirsdag 27. mars 2012

Breathe Out Loud Workout


Breathe Out Loud Workout 


Tekniske problemer gjør at dagens økt blir forskjøvet til torsdag mens torsdagens økt kommer allerede i kveld. Dagens økts video er nemlig forsvunnet på mystisk vis. Noe som sikkert ikke egentlig er så mystisk, ettersom jeg ryddet på datamaskinen for noen dager siden og antakelig kom til å slette den. Det er fryktelig ergelig når sånne ting skjer fordi det tar tid å spille inn, redigere og laste opp en ny video. Men jeg tar det med et smil. Da får jeg ihvertfall sjansen til å kaste meg over en herlig treningsøkt på nytt igjen. "JungleSpider" som egentlig var satt opp for i dag er nemlig en brutalt effektiv økt du kan glede deg til!

I mellomtiden får du kose deg med torsdagens økt. En kort, intens økt med fokus på kardio og styrke for overkroppen. Push hard - det er du som bestemmer hvilken effekt du skal få ut av økten - og det er intensiteten som gir utslag. Så skvis deg selv for alle repetisjoner du kan klare i løpet av de sekundene du har å jobbe på.

Lykke til!

Alanna
___________________________

Sett interval timeren på 18 runder og 10 og 30 sekunders intervaller.
Du skal igjennom alle øvelsene 3 runder. Hele økta tar 12 minutter. :-)

Her er øvelsene:
High knees w.rope - 88, 88, 73
Elevated Push Up - 10, 8, 7
High knees w. rope - 81, 77, 70
Rows (2x10 kg) - 19, 16, 15
High Knees w.rope - 81, 71, 68
Dive Bomber Push Up - 5, 5, 6

Greier du å slå mine score? Kom tilbake og fortell meg hvordan det gikk! Det er hypermotiverende for meg å se at dere pusher dere selv, og småkonkurrere med deres scores. :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar