torsdag 8. desember 2011

Luke nummer 8!

Jeg synes vi er kommet langt inn i Desember allerede, jeg! Særlig når jeg tenker på at jeg har eksamen om en uke. Særlig når jeg bruker lesetiden til å lage Corebar Julespesial. En time jeg bare skal kjøre én gang. Det er galskap, det er det det er! Men det er jo bare så utroooolig moro!

Også blir man jo litt revet med når man leter etter den rette musikken til timen! Og bare HØR på det her!




Også er det litt lett å bli revet med når man planlegger koreografien også. Planen var bare å idémyldre litt. Sette noen tanker ned på papiret. Ikke hoppe rundt i stua med corebar, rive ned pyntegjenstander og krasje i TV, svett og vill i full innlevelse til:



Men det er ikke alltid så lett å gi seg når inspirasjonen kommer over en.

Det fikk jeg betale for på jobb. Jeg skulle ha en time HardCore. Ikke en time for de skjøre. Men jeg skjønte allerede ut i første arbeids-låt at jeg hadde litt for lite å gi i dag... Det gikk greit. Jeg kom meg igjennom helskinnet og jeg tror deltakerne fikk en grei treningsøkt. De hang ihvertfall tvekroket og hev etter pusten ved et par anledninger.

Jeg fikk tilogmed lest litt til eksamen.

Ikke så mye som jeg burde. Men ihvertfall litt.

Nå har jeg så vondt i ryggen at jeg er bittelitt bekymret for timen jeg skal ha tidlig i morgen. Nei, det er ikke noe alvorlig. Det er bare muskulært. En miniliten overbelastning etter en tøff 13-minutter i går og en heavy HardCore i dag.

Men i morgen er det Corebar. Så i morgen har jeg ikke vondt i ryggen. Da har jeg bare en masse energi og tøffe sterke muskler. ;-) *glede seg*

Alanna
_______________________________________________________________________________
Julekalenderen! 

Jeg har ikke glemt den! Jeg la dagens luke ut på Facebook-siden tidligere i dag. 
Den kommer alltid først der. :-) 
Nå kommer den også her:

Luke nummer 8 er Flying Jump Lunge
10 repetisjoner også av denne. 

Nå begynner økta vår å bli så intensiv at hvis du ikke blir tungpustet i det hele tatt, så bør du gjøre den på nytt. -Og sett opp farten litt denne gangen! ;-) Det hele skulle være over i løpet av en 3-4 minutters tid. 


4 kommentarer:

  1. Du er rååååååå jente;) Det må være lov å ta seg en pause på lesesalen da, men er det er alt for lett å forsvinne inn i treningsdrømmeland! (eller var det pause fra treninga med litt eksamenslesing?) Ser iallefall for meg at corebargitaren kommer frem på den andre låta der, hehe. Tuuusen takk for all hjelpa og koselig slarvelunsh på onsdag, dere er best ;) Krysser fingrene for at alt går bra på eksamen og de siste timene dine

    SvarSlett
  2. Gjett om det blir corebar-gitar, ja! :-D Hehehehe. Og et par helt nye øvelser som stua lider litt av i dag. :-P

    Nå burde jeg vel finne fram bøkene - men det er bare så vanskelig! Det er sååå mye mer spennende med det juleprogrammet. Jeg tror det blir minneverdig. -So you better be there! Hahahaha

    SvarSlett
  3. Haha, jeg var på Hardcore-timen din i går og må ærlig innrømme jeg fikk kjørt meg! Knallbra time, du er kjempeflink :D

    SvarSlett
  4. Så bra at du fikk noe ut av timen! Jeg elsker HardCore-timene. Det er de timene som gir best synlig resultat! :-D Og det var ihvertfall ikke noe så si på innsatsen deres i går kveld! Jeg digger dere, dere er klin gærne! ;-)

    SvarSlett