onsdag 26. september 2012

Get your own Tight Ass. Workout

Fast rumpe. Boblerund med elegant snert.

La oss bare innrømme det - vi ønsker oss det alle sammen. Det er noe magisk med skikkelig flotte rumper. Man blir liksom hypnotisert og får lyst til å stirre primitivt...

Vi er desverre skapt litt forskjellige i utgangspunktet. Genene dine bestemmer hva du har mest annlegg for å få - om det er stor og rund rumpe eller liten og flat. Likevel har vi alle mulighet til å påvirke kroppen vår og våre med på å bestemme hvordan den skal se ut. Uansett hvordan rumpa di ser ut nå, så kan riktig trening og et godt kosthold hjelpe deg å forme rumpa di litt mer slik du vil ha den. Hvor gode resultater du får kommer an på hva genene dine tillater, hvor mye tid og engasjerment du legger inn i treningen, hva slags trening du velger og, ikke minst, hva slags byggesteiner du fôrer rumpa di med!

Selv er jeg ikke villig til å legge inn all den tiden og energien som må til for at jeg skal få nøyaktig den rumpa/kroppen jeg helst skulle hatt. Istedet bruker jeg energien på å være fornøyd med meg selv slik jeg er. Rumpa mi er muligens litt for stor og har litt for mye celulitter, men den er sterk og den gir meg en grei pute å sitte på. Dessuten sier den ifra om jeg har sittet for lenge - da verker den og ønsker seg litt mer pusterom og bevegelse. Det liker jeg.


Hva du vil ha ut av kroppen din er kun opp til deg. Jeg lever for fitness - men i den forstand at jeg har en lidenskap for å føle meg sterk, levende and ready for anything. Det er mindre viktig hvordan jeg ser ut - selv om det også selvfølgelig spiller en rolle.

Treningslykke skal være mulighet til å endre sin egen kropp og sin egen tilværelse. Det skal være muligheten til å være ung, uansett alder. Det skal være muligheten til å elske den man er basert på hva man vet man er istand til! Treningslykke handler ikke om den som har den flotteste rumpa, det handler om å ta vare på den rumpa man har og elske den for alt den er verd. Og vil man endre litt på formen - så er det mulighet for det også. Ditt valg. Din kropp. Din fitness.

Alanna
_________________
Tight Ass
Advanced Workout

You need: Two dumbells (same size), Interval timer, a weighted bar

Set your timer for 15 rounds of 10 and 50 seconds intervals. 10 sec rest and 50 sec work. Give it everythin you've godt - but be sure to watch your form!

Here are the exercises and my scores:
Pistol & SideJump - 13, 17, 14
Row&Clean 32,5kg - 9, 8, 7
Manmaker (2x8 kg) - 4, 3, 3
Squat Twist (8 kg) - 19, 20, 17
Squat Twist (8 kg) - 20, 21, 19



Follow me on Facebook or G+ and remember to post your scores! Can you beat me?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar