lørdag 22. desember 2012

Julekalender - Luke 22

Christmas Boogie



Shake your butt
Smile & feel Christmas!



22. desember allerede! Jeg kjenner at det kribler i magen og bobler i lattermusklene. Jeg ELSKER julen og nå er den nesten her! Jeg blir like gira som et lite barn på julaften. Jeg våkner alltid supertidlig på morgenen og bare "DET ER JULAFTEN!!!!" Jeg kan faktisk finne på å våkne FØR barna, for jeg blir så ivrig. Jeg bare elsker julen. Julaften, da skal alt være klart. Alt er ferdig. Det som ikke er ferdig, gir jeg blaffen i. Julaften skal være smil og godt humør så langt det går. Da er det bare fokus på kos og laging av julematen.

Jeg setter meg gjerne i sofaen med ungene og funderer på hva som kan være i pakkene som havnet under juletreet på magisk vis i løpet av natten. Også deler de kanskje av julesokken sin med meg - oh hellige frokost! Også ser vi på alle de herlige juleprogrammene på TV og bare suger inn julestemningen. Ofte får jeg tid til en liten energiboost-økt også på julaften. Jeg trenger jo ikke mer enn ti minutter og jeg er i superhumør etterpå, så det finner jeg alltids tid til.

Åååå, jeg gleder meg!

Så i dag så shaker vi rumpa til litt julemusikk og bare kjenner på gleden av at det nærmer seg. Shake rumpa til julemusikk skal jeg nok få til mens jeg baker de siste julekakene. Det blir supert.


Og du kan shake med meg! Kom igjen!

Juleshake fra Alanna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar